Djivêye des foroms di Berdelaedjes Berdelaedjes
Forom di berdelaedjes e walon, so tot l' minme ké sudjet
 
 FAQFAQ   CweriCweri   Djivêye des mimbesDjivêye des mimbes   Groupes d' uzeusGroupes d' uzeus   Si fé mimbeSi fé mimbe 
 ProfilProfil   Lére les messaedjes privésLére les messaedjes privés   S' elodjîS' elodjî 

Signification de "Vinâve"

 
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Dimandes di mots
Vey sudjet di dvant :: Vey sudjet shuvant  
Oteur Messaedje
theuxtonix



Date d' arivêye: 2008-01-25
Messaedjes: 2

MessaedjeDate: vén 25 dja, 2008 12:41:08    Sudjet: Signification de "Vinâve" Responde tot citant

Bien le bonjour à toutes et à tous... mille excuses si je ne m'exprime pas en wallon sur le forum mais à mon grand regret, on ne me l'a jamais appris étant petit... il faudrait d'ailleurs que je prenne des cours de wallon car c'est dommage qu'il se perde...

je vous contacte pour une question, en espérant que l'une ou l'un d'entre vous pourra m'éclairer...

j'espère que c'est bien du wallon mais rien n'est moins sûr...

pouvez-vous me dire ce que signifie exactement un "vinâve"? apparemment, on trouve ce mot dans des noms de rue et de place et cela aurait un rapport avec l'eau... mais je ne trouve nulle part sa signification...

merci d'avance...
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé
Pablo Saratxaga
Site Admin


Date d' arivêye: 2005-07-01
Messaedjes: 1148
Eplaeçmint: Oûpêye

MessaedjeDate: sem 26 dja, 2008 3:57:31    Sudjet: Re: Signification de "Vinâve" Responde tot citant

bonjour,

theuxtonix scrijha:
pouvez-vous me dire ce que signifie exactement un "vinâve"? apparemment, on trouve ce mot dans des noms de rue et de place et cela aurait un rapport avec l'eau... mais je ne trouve nulle part sa signification...


« vinåve » signifie "voisinage, alentours"; effectivement il se trouve dans plusieurs noms de lieu, généralement avec d'autres mots spécifiant que quel voisinage il s'agit.
ça n'a donc pas de rapport avec l'eau.

Le mot vient d'une simplification du mot « vijhnåve », qui correspondrait en français (si le mot existerait en français) à "voisinable".
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
theuxtonix



Date d' arivêye: 2008-01-25
Messaedjes: 2

MessaedjeDate: sem 26 dja, 2008 7:34:58    Sudjet: Responde tot citant

merci beaucoup... c'est très intéressant... et le lien sur wikipédia ne l'est pas moins...
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé
Mostrer les messaedjes des dierin(ne)s:   
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Dimandes di mots Totes les eures sont a GMT + 2 eures
Pådje 1 so 1

 
Potchî a:  
Vos n' poloz nén enonder des noveas sudjets dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén responde a des sudjets k' i gn a dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén candjî vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén disfacer vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén vôter dins les ploncaedjes di ç' forom ci


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group