Djivêye des foroms di Berdelaedjes Berdelaedjes
Forom di berdelaedjes e walon, so tot l' minme ké sudjet
 
 FAQFAQ   CweriCweri   Djivêye des mimbesDjivêye des mimbes   Groupes d' uzeusGroupes d' uzeus   Si fé mimbeSi fé mimbe 
 ProfilProfil   Lére les messaedjes privésLére les messaedjes privés   S' elodjîS' elodjî 

Traduction

 
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Dimandes di mots
Vey sudjet di dvant :: Vey sudjet shuvant  
Oteur Messaedje
Do
Guest





MessaedjeDate: sem 04 fev, 2006 10:23:12    Sudjet: Traduction Responde tot citant

Bondjou turtos,
Par l'intermédiaire de votre forum, j'ai reçu hier 2 visites du Cameroun. Oui, oui, du Cameroun.
Moi aussi, je viens d'installer un forum sur mon site et j'ai reçu un message de Marcel. Il me conseille de faire la traduction complète du site. Comme vous le savez déjà, je ne maîtrise pas cette si belle langue. Ma page d'accueil est maintenant en Wallon grâce à Pablo. Je reçois régulièrement des félicitatations pour cette initiative. (J'ai du par la suite y insérer une nouvelle phrase qui n'est pas traduite).
Pourriez-vous me traduire les pages de la rubrique "Village d'Hier et d'Aujourd'hui"? Je me contenterais même d'un bref résumé de ces pages.
http://users.fulladsl.be/spb14622/chokier-village/FILES/VillageHA/planhier.htm et/ou
http://users.fulladsl.be/spb14622/chokier-village/FILES/Plan/aujourdhui.htm
Ce serait bien si chaque monument que ce soit du village d'hier ou de maintenant, aurait une connotation wallonne.
En remerciement de votre collaboration, voulez-vous que je crée un lien à chaque traduction vers votre site?
Je vous remercie de votre aide.
Do
Rivni al copete
Mostrer les messaedjes des dierin(ne)s:   
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Dimandes di mots Totes les eures sont a GMT + 2 eures
Pådje 1 so 1

 
Potchî a:  
Vos n' poloz nén enonder des noveas sudjets dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén responde a des sudjets k' i gn a dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén candjî vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén disfacer vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén vôter dins les ploncaedjes di ç' forom ci


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group