Djivêye des foroms di Berdelaedjes Berdelaedjes
Forom di berdelaedjes e walon, so tot l' minme ké sudjet
 
 FAQFAQ   CweriCweri   Djivêye des mimbesDjivêye des mimbes   Groupes d' uzeusGroupes d' uzeus   Si fé mimbeSi fé mimbe 
 ProfilProfil   Lére les messaedjes privésLére les messaedjes privés   S' elodjîS' elodjî 

e hant avou Dominique Vanderstoken

 
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Berdelaedjes
Vey sudjet di dvant :: Vey sudjet shuvant  
Oteur Messaedje
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: mår 14 set, 2021 21:00:56    Sudjet: e hant avou Dominique Vanderstoken Responde tot citant

Citåcion:
Bonjour Monsieur Mahin !
Je ne sais pas si c' est Monsieur Mahin que je dois vous appeler ou sympathiquement Lucien ?
Toujours est-il que j' espérais vous rencontrer hier à la fête aux langues de Wallonie, à Couillet, mais j' ai appris que vous étiez retenu à l' Étranger. J' espère que le problème sera vite résolu pour vous !
Je suis Dominique Vanderstoken, membre de l' Association littéraire wallonne de Charleroi, rédacteur de proses qui paraissent dans "Èl bourdon".
Si vous vous rappelez, il y a quelques années, lors de la même rencontre de passionnés du wallon à Namur, vous m' aviez pris en photo et avez posté un commentaire à mon sujet sur wikipédia. J' y avais ajouté quelques renseignements sur mon parcours de militant pour le wallon et j' aimerais y ajouter mon adresse mail : vanderstokendom61@gmail.com afin de pouvoir être contacté par les gens que mes proses intéressent. Mais, je ne sais plus comment on fait. Pourriez-vous le faire pour moi ou me rafraîchir la mémoire ?
En tout cas, c' est un plaisir pour moi d' avoir pu faire votre connaissance et cette rencontre annuelle est une très belle initiative qui permet de sympathiser avec des gens de différentes régions qui oeuvrent pour le wallon, pour le perpétuer et tenter de le faire durer.
Bon retour en Belgique, Monsieur Mahin et au plaisir de nous contacter et d' échanger des pensées avec vous !


Bén binåjhe d' aveur di vos noveles.
Målureuzmint, on n' pout nén mete d' adresse emile so Wikipedia.

Po vosse pådje Wikipedia:
https://wa.wikipedia.org/wiki/Dominique_Vanderstoken

Dji vos a fwait ossu ene pådje so Wikisourd, po si vos î vlîz mete di vos tecses (mins adon, i sont libes d' esse ricopyîs, todi tot citant vosse no come oteur).

https://wa.wikisource.org/wiki/Oteur:Dominique_Vanderstoken

Oyi, si dji rvén e payis, dji vos telefonrè.
_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.


Candjî pol dierin côp pa lucyin, li mår 14 set, 2021 23:08:30; candjî 1 feye
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: mår 14 set, 2021 23:07:28    Sudjet: Responde tot citant

Citåcion:
Dominike

Dji sûs v'nu ô monde èl preumî avri 1961 (in bia pèchon, qwè). Èyèt, dji n' sés nén si vos - avèz 'm' numèrô d' tèlèfone, c' èst: 0479/ 30 66 29.
An tout cas, ça m' a fét pléji di pouvwèr' èr'prinde contac' avè vous èy' ô pléji di d'visér 'n' miyète èchène !
À bénrâde èyèt boune swèréye !

_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
Mostrer les messaedjes des dierin(ne)s:   
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Berdelaedjes Totes les eures sont a GMT + 2 eures
Pådje 1 so 1

 
Potchî a:  
Vos n' poloz nén enonder des noveas sudjets dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén responde a des sudjets k' i gn a dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén candjî vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén disfacer vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén vôter dins les ploncaedjes di ç' forom ci


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group