Djivêye des foroms di Berdelaedjes Berdelaedjes
Forom di berdelaedjes e walon, so tot l' minme ké sudjet
 
 FAQFAQ   CweriCweri   Djivêye des mimbesDjivêye des mimbes   Groupes d' uzeusGroupes d' uzeus   Si fé mimbeSi fé mimbe 
 ProfilProfil   Lére les messaedjes privésLére les messaedjes privés   S' elodjîS' elodjî 

sawè & poleur

 
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Dimandes di mots
Vey sudjet di dvant :: Vey sudjet shuvant  
Oteur Messaedje
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: vén 24 djn, 2022 12:57:30    Sudjet: sawè & poleur Responde tot citant

Citåcion:
Djoslene Mostene

Polu / sawè : dj’aî pa dès côps dès rûses avou cès vièbes-là. Comint qu’ ça va è walon, gn-a-ti one règue ?


Dji mete todi :
* sawè / saveur / sepi = fr. pouvoir = esse capåbe. + nén dandjî di repeter "nén" :
fr. je ne peux pas faire votre devoir => wa : dji n' sai fé vosse divwer.
fr. je ne pourrai(s) pas réparer votre mobylette => wa : dji n' såreu rfé vosse motorete.
= inglès "can" (to be able); = nl "kan" (kunnen)
* poleur = fr. pouvoir = avoir la permission.
fr. je ne peux pas encore sortir (après ma maladie) + todi avou "nén" : => wa: dji n' pou nén co moussî foû / rexhe (li docteur ni vout nén)
= inglès "may" (to be allowed) = nl "mag" (mogen)

MINS pacô, on rsaetche ossu "nén" avou "pou"

dji n' pou co må (= fr. B je ne peux encore mal = i gn a co nou risse, ci n' est nén co dandjreus OU dj' a co des cwårs assez).
_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: dim 26 djn, 2022 14:15:31    Sudjet: Responde tot citant

Citåcion:
El Gueuye noere

Oufti, dji n' saveu nén k' on ni pleut nén uzer « poleur » dins l' sinse d' « sawè fé ». Dank po m' el awè fwait rimårker. Dji va prinde asteme dins mes shuvants scrijhaedjes.


Oyi: c'est "saveur" po "pouvoir" = esse capåbe e francès. On l' dit tofer. Mins asteure, les djins l' metnut pus sovint avon "nén"

fr. je ne peux pas vous répondre maintemant => wa corant 21e s.: dji n' sai nén vos responde asteure => (kimince 2inme sieke, pus tipike + belès-letes) dji n' vos såreu responde asteure.

Si on direut: "dji n' pou nén vos responde", ça vôreut dire ki ç' sereut riskeus por mi, politicmint = dji n' a nén l' droet d' vos responde.
_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
Mostrer les messaedjes des dierin(ne)s:   
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Dimandes di mots Totes les eures sont a GMT + 2 eures
Pådje 1 so 1

 
Potchî a:  
Vos n' poloz nén enonder des noveas sudjets dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén responde a des sudjets k' i gn a dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén candjî vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén disfacer vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén vôter dins les ploncaedjes di ç' forom ci


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group