Djivêye des foroms di Berdelaedjes Berdelaedjes
Forom di berdelaedjes e walon, so tot l' minme ké sudjet

FAQFAQ   CweriCweri   Djivêye des mimbesDjivêye des mimbes   Groupes d' uzeusGroupes d' uzeus   Si fé mimbeSi fé mimbe 
 ProfilProfil   Lére les messaedjes privésLére les messaedjes privés   S' elodjîS' elodjî 

Abondroets des ouves da Joseph Mignolet

Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Tecses e walon
Vey sudjet di dvant :: Vey sudjet shuvant  
Oteur Messaedje
Scribus electronicus

Date d' arivêye: 2024-03-30
Messaedjes: 503

MessaedjeDate: dim 01 fev, 2026 16:22:01    Sudjet: Abondroets des ouves da Joseph Mignolet Responde tot citant

Bondjoû mes djins, vola ene bén boune novele !

Dj' a l' acoird do ptit-fi da Mignolet po mete so les fis ene pårteye di ses ouves.

Sayans do n' nén l' disbeli.

Citåcion:

Bonjour Monsieur *******,

Je vous remercie chaleureusement pour vous pencher sur l'œuvre du poète et écrivain wallon Joseph Mignolet, mon grand père.

Votre travail est émérite.

Je vous autorise à diffuser une partie de son œuvre.

Cordiales salutations.

Charles-Joseph Velden

lucyin

Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3945
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: mår 12 may, 2026 21:55:34    Sudjet: Responde tot citant

I fåreut lyi dmander d' evoyî ene åjhmince a Wikipedia. Dji lyi aveut ddja dmander po "Amour a l' Alambra" mins dji n' croe nén k' i l' aveut fwait.

Si vos l' pôrîz rescontrer et lyi fé evoyî çoula di si éndjole:

email à envoyer à:

permissions-fr@wikimedia.org

I vos vont evoyî on limero d' tiket; adon, vos mel revoyroz.

Merci bråmint des côps.

Tecse a evoyî (avou voste adresse ådzo):

Je confirme par la présente être l'auteur et le titulaire unique et exclusif des œuvres wallonnes de mon grand-père, Joseph Mignolet.
.....

Je donne mon autorisation pour publier ces œuvres sous la licence CC BY-SA 4.0.
Je comprends qu'en faisant cela je permets à quiconque d'utiliser mon œuvre dans un but commercial, et de la modifier dans la mesure des exigences imposées par la licence.
Je suis conscient de toujours jouir des droits extra-patrimoniaux sur mon œuvre, et garder le droit d'être cité pour celle-ci selon les termes de la licence retenue. Les modifications que d'autres pourront faire ne me seront pas attribuées.
Je suis conscient qu'une licence libre concerne seulement les droits patrimoniaux de l'auteur, et je garde la capacité d'agir envers quiconque n'emploierait pas ce travail d'une manière autorisée, ou dans la violation des droits de la personne, des restrictions de marque déposée, etc.
Je comprends que je ne peux pas retirer cette licence, et que les textes sont susceptibles d'être conservés de manière permanente par n'importe quel projet de la fondation Wikimedia.

Le

Adresse

(Belgique)
Mostrer les messaedjes des dierin(ne)s:   
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Tecses e walon Totes les eures sont a GMT + 2 eures
Pådje 1 so 1

Potchî a:  
Vos n' poloz nén enonder des noveas sudjets dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén responde a des sudjets k' i gn a dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén candjî vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén disfacer vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén vôter dins les ploncaedjes di ç' forom ci