Djivêye des foroms di Berdelaedjes Berdelaedjes
Forom di berdelaedjes e walon, so tot l' minme ké sudjet
 
 FAQFAQ   CweriCweri   Djivêye des mimbesDjivêye des mimbes   Groupes d' uzeusGroupes d' uzeus   Si fé mimbeSi fé mimbe 
 ProfilProfil   Lére les messaedjes privésLére les messaedjes privés   S' elodjîS' elodjî 

Gama-coûte

 
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Berdelaedjes
Vey sudjet di dvant :: Vey sudjet shuvant  
Oteur Messaedje
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: vén 16 awo, 2013 20:55:08    Sudjet: Gama-coûte Responde tot citant

« Gama-coûte », c' est ene binde d' imådjes askepeye pa Djozé Schoovaerts po-z aprester les pacyins del radiocérudjeye di l’ ospitå Erasse di l’ ULB. Li modêye e walon est eplaideye del Rantoele. Po l' awè, vudîz 8 € (avou l' evoyaedje) sol conte BE74 0682 2043 0507 del soce, 19, rowe del hesse (rue de la Hette, 6840 Li Tchestea.

li tecnike
http://wa.wikipedia.org/wiki/Gama-co%C3%BBte

li mot "coûte"
http://wa.wiktionary.org/wiki/co%C3%BBte#Etimolodjeye_2

li bédé :
http://wa.wikipedia.org/wiki/Gama-co%C3%BBte_%28binde_d%27_im%C3%A5djes%29

Lete di rmerciymints å professeur :


Monsieur le Professeur,
En tant que président de la (modeste) ASBL "Li Rantoele", qui travaille à la réhabilitation de l'usage de la langue wallonne dans tous les domaines "utiles", et au nom de tous les membres, je tiens à vous remercier chaleureusement pour l'aide que vous nous avez octroyée pour la publication de "gamma-knife" en wallon.
Car c'est le genre de collaboration entre le monde "réel" et les illustrateurs de la langue de nos grand-pères que nous encourageons, et sommes fiers des mettre à notre actif, gråce à vous et à votre service des "gamayisses" (néologisme que j'ai osé dans la BD en wallon).
Je vous prie d'agréer l'expression de mes meilleurs sentiments.


Si response

merci pour votre gentil mail. C'est avec grand plaisir, et je n'ai pas fait grand chose. Cela aurait fait plaisir à mes grands-parents maternels qui venaient l'un de Rochefort et l'autre de Wavre et m'ont transmis quelques bribes de wallon que j'ai retrouvé dans le texte et parfois dans mes propres paroles :-)

Avec mes sentiments les plus cordiaux,

Nicolas Massager
Professeur Nicolas Massager
Neurochirurgien
Chef de clinique, Clinique de Neurochirurgie Stéréotaxique et Fonctionnelle
Directeur du Centre Gamma Knife de l'ULB
   Hôpital Universitaire Erasme - ULB

_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: mår 22 oct, 2013 21:31:07    Sudjet: Cossemaedje Responde tot citant

Cossemaedje

Citåcion:
Djozé, pa emile
Dj'aréve bén volu sawè si
1) il a stî dimandé
2) s'il a stî èvoyî à Rudi Demotte k'î a passé au mwès d'djulèt. Bén sûr, i va î ritoûrner mins i n'l'ara pus k'è l'françès.


Tins di m' condjî, dj' end a vindou sacwants (al copinreye di Rotchfoirt, il ont ndalé come des ptits pwins). Dj' end a dné on hopea (inte di zels : a Francard, Lejoly, Spierkel, Louis-Marie Piron, li boss di T&P). On nd a cåzé al sicole di walon, et-z î fé lére des bokets. Dj' a poirté ene dimeye boesse a Pire po dner et evoyî les cmandes payeyes. Dj' a plaké 100 etiketes.

Kî çki s' va tcherdjî d' end evoyî (avou 1 Sånî, kécfeye) a
* Joseph Bodson po mete dins l' Cotcorico
* Marc Bolland ki l' a bén merité ? Pire, si vos av li tins. Les timbes sol conte del Rantoele.

Po Rudy Demotte, pocwè n' l' avoyîz nén, vos, Djozé. Dji vos rpayrè les timbes.

Li seu ki n' l' a nén volou : Jean-Philippe Legrand, kécfeye pask' on lyi aveut propôzé l' pordjet (onk di l' ospitå Erasse, mins èn ôte no ki Massager), k' il åreut toirtchî avou èn ôte estîle (i fwait des dessins po les gazetes).
_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
lucyin



Date d' arivêye: 2005-07-07
Messaedjes: 3661
Eplaeçmint: Sidi Smayil, Marok

MessaedjeDate: mie 23 oct, 2013 11:18:30    Sudjet: Responde tot citant

Citåcion:
Djozé, pa emile a Lucyin
C'èst l' Rantoele ki dwèt l' èvoyî à Demotte : po s' rèclame ! Come à Bolland ça duvréve dèdjà ièsse fêt !
Insi, on dîréve ki n' a minme nén sitî èvoyî à l' Avenir !!?!! Vos î avèz ieu vosse foto avou li sins è dîre on fayé mot ?.


Li papî po l' Avni, c' esteut aprume po "Les Grignous" ki dveut rexhe li leddimwin; li restant des afwaires diveut fé èn ôte papî po pus tård (e moes d' måss ?). Dj' a sayî eto avou l' Swer, mins dji n' a nén sepou atôtchî l' novea gaztî (l' "ancyin" Eric Burgraff, esteut "sorreziervé").

I fåreut eto atôtchî les gaztîs des ôtes provinces. Pocwè nel fijhoz nén pol Roman Payis. Vos estoz astok di zels, et on bea napea, ki prezinte bén po-z aveur si foto stitcheye dins "L' Swer-Roman Payis".

A Nameur, li 12 d' octôbe, dj' a dné l' "Gama-coûte" a des scolîs retos d' Brussele ki fjhént èn ovraedje sol walon.
L' ahike avou l' Rantoele, c' et k' on a nou penleu / nole penleuse ki n' fwait k' çoula.
_________________
Li ci ki n' a k' on toû n' vike k' on djoû.
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Evoyî èn emile Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
djozewal



Date d' arivêye: 2005-07-01
Messaedjes: 307
Eplaeçmint: bagué !

MessaedjeDate: mie 23 oct, 2013 15:09:41    Sudjet: Re: Cossemaedje Responde tot citant

Li seu ki n' l' a nén volou : Jean-Philippe Legrand, kécfeye pask' on lyi aveut propôzé l' pordjet (onk di l' ospitå Erasse, mins èn ôte no ki Massager), k' il åreut toirtchî avou èn ôte estîle (i fwait des dessins po les gazetes).[/quote]
Asteûre i n'a k'a s'arindjî avou l' Djowèl !
Rivni al copete
Vey li profil di l' uzeu Evoyî on messaedje privé Viziter l' waibe di l' uzeu Jabber
Mostrer les messaedjes des dierin(ne)s:   
Sicrire on novea sudjet   Responde å sudjet    Djivêye des foroms di Berdelaedjes -> Berdelaedjes Totes les eures sont a GMT + 2 eures
Pådje 1 so 1

 
Potchî a:  
Vos n' poloz nén enonder des noveas sudjets dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén responde a des sudjets k' i gn a dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén candjî vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén disfacer vos messaedjes dins ç' forom ci
Vos n' poloz nén vôter dins les ploncaedjes di ç' forom ci


Powered by phpBB © 2001 phpBB Group